coleman.blo.gg

Bästa bloggen bro!

Forever ALONE on tha mest kärleksfulla dag of da year...

Idag är det alla hjärtansdag. Det är oftast en väldigt bra dag för min del men de sista timmarna av detta dygn har jag bara känt mig dålig och ensam. Håller jag på att förvandlas till en riktig bitter kärring?!? JAG ÄR JU BARA 17..., Ja, kanske beror detta på att jag fick F på mitt matematik prov idag. Riktigt less på allting med skolan att göra. Vill inte ha någonting med det att göra just nu. Jag ligger väldigt mycket efter i mitt skolarbete och bör plugga som en gnu just nu men icke! Jag har i alla fall stora planer inför helgen dårå.... Vara hemma och plugga, jobba, gå på kalas, gå på fest och plugga. Men mestadels plugga. Kärlek till alla ändå :D puss och hoppas att alla mina läsare (jag och ingen annan) har det riktigt bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: